מה זה "זום לעסקים"?

מערכת זום, הינה מערכת ERP מסחרית מלאה, כוללת תוכנת הנהלת חשבונות מלאה, CRM, וכמובן מודול, מכירות, רכש ומלאי.

Priority Zoom מספקת מענה לעסקים קטנים עם עד לעשרה משתמשים.

מערכת זום מהווה חלופה אטרקטיבית לעסקים קטנים, המחפשים מערכת ERP. אך יחד עם זאת, מאפשרת מעבר קל ופשוט בעתיד למערכת Priority, כאשר הארגון יגדל, ותיווצר דרישה למשתמשים נוספים, או פתרונות ייחודיים.

 

מערכת זום, פועלת על שרת מקומי וגם ב"ענן",
ולמעשה מאפשרת גישה אל מערכת ה-ERP שלך מכל מקום

זום לעסקים

מה כוללת חבילת "זום לעסקים"?

  • תוכנת הנהלת חשבונות מלאה, כולל שידור דוחות וקליטת נתונים (מערכת 1000, שע"מ, בנקים וכד')

  • מערכת לניהול מחסן ומלאי

  • ניהול תקציבים ומרכזי רווח

  • ניהול רכש, ספקים, ועבודה עם קבלני משנה.

  • מערכת CRM לשיווק וקשרי לקוחות

  • מכירות FOB – מכירות תיווך

  • מערכת BI - בינה עסקית למנהלים הכוללת לוחות שעונים dashboards וקוביות OLAP רב מימדיות לתחקור נתונים.

  • מערכת לניהול תהליכים וחוקים עסקיים – מערכת בקרה המייצרת התראות על חריגה בתהליך

  • המערכת מתממשקת ל-outlook, Gmail, ולתוכנות office .

  • מערך ניהול הרשאות מתקדם

  • ממשק משתמש גרפי, ידידותי, וגמיש לשינויים

  • מערכת זום מופעלת בעברית ואנגלית ללא קושי – בתאם להעדפת המשתמש (הנתונים כמובן יופיעו בשפה בה הם נכתבו)